.more words than i had ever heard.

.more words than i had ever heard.

Tuesday, January 11, 2011

.hadiah untuk saya.

pertama kali terasa tak makan gaji buta sewaktu bekerja. haha baru kau tahu apa rasanya kerja nine to five. tp saya kerja ten to seven lah. penat lahh. mendidih otak terpaksa berfikir apa lah yang mahu di karut kan dan di carutkan depan anak didik. pelajaran yang sepatutnya boleh tamat dalam masa lima belas minit, meleret-leret sampai dua jam, terima kasih kepada bakat tukang karut saya. barulah terasa sayang pada setiap air liur. dahaga... dalam kepala ada satu imej je...



tengok ketul ais dgn gas kepul-kepul dan buih yang gebu


tiba-tiba jadi ngada-ngada nak check tarikh pencen. hahaha 30 january 2043. hah? bila tuh? tahun lompat berapa kali? lama lagi la wehh. apalah agaknya keadaan waktu tu kan. oh sebut tentang tarikh di atas, birthday saya dah semakin hampir. kepada sesiapa yang membaca entri ini, kau tidak akan berasa rugi dan out-dated kerana saya akan buat list utk hadiah yang diingini. tak perlu lah kau org nak crack your head utk pk apa yang nak dibeli nanti. hihihi.



jacket miu-miu bercorak ular kena palu



louboutin printed pump heels



aneka COACH handbags



iPad 2 *yummy*


doa keras-keras (pray hard) supaya ada yang sudi memberi. segala kebaikan di dahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

1 comment: