.more words than i had ever heard.

.more words than i had ever heard.

Wednesday, December 16, 2009

kau hantu atau bukan?

kanan, tiada
kiri, tiada
atas, bawah, depan, belakang
masih jua tiada.

oh kau tiada
tp kenapa aku dapat rasa
celaka betul, kau ini hantu ke?
tunjukkan lah rupa
aku tahu kau ada.

kau kah lelaki halimunan?
yang boleh dirasa tp tak nampak dek mata.

aku katup mata rapat-rapat.
aku terasa belaian, aku tahu itu kau.
aku terasa usapan, aku tahu itu kau.
aku terhidu wangian, aku tahu itu kau.
aku dipeluk erat, aku tau itu juga kau.

aku mahu buka mata.
aku mahu terjaga.
kerana aku tahu
kau memang ada.

oh! jangan tipu.
kau ada kan???
aku tahu kenapa aku tak nampak kau.
kerana rupanya kau mmg ada...
di dalam hati aku.

oh hati.
kau bela lah dia elok-elok.
jgn hilangkan dia dari pandangan mata ketiga pula.

No comments: